Zoogdierwerkgroep

Zoogdier Onderzoek Tilburg (ZOT) is de werknaam van de zoogdierwerkgroep van de KNNV-afdeling Tilburg. Het bestuderen van zoogdieren in Tilburg en omgeving -van egel tot das en van vleermuis tot ree- is het doel van de werkgroep.

1

De leden van de werkgroep nemen de doelstelling serieus en toch zijn de activiteiten laagdrempelig en ontspannen. Het met plezier bezig zijn is een belangrijke factor.
Het voordeel van lid zijn van deze werkgroep is dat de kennis en ervaring op zoogdiergebied met elkaar gedeeld wordt, waardoor -stap voor stap- alle leden wijzer worden.
Jaarlijks worden meerdere activiteiten voor én door de leden van de werkgroep georganiseerd. De jaarverslagen geven een overzicht van wat de werkgroep doet en in de Agenda vind je de geplande (openbare) activiteiten van de werkgroep.

1

Het Jaarverslag van de werkgroep is door omstandigheden niet beschikbaar.

Heb je interesse om je bij de zoogdierwerkgroep aan te sluiten? Neem dan contact op met de coördinator:
Jurgen Kooijman
zoogdieren@tilburg.knnv.nl

_____________________________________________
Foto’s: Saxifraga-J. Willemsen (heatherphoto)
en H. Kuiper